Hayat a été présenté dans l'article(s) ci-dessous.
Avis pour Hayat
Les avis mentionnent souvent
recommend(64) drink(53) otis(46) cocktail(41) lebanese(37) middle eastern(34) dessert(32) nathaniel(31) dishes(28) vibe(28) highly recommend(27) attentive(26)I normally don't leave reviews because i don't have much time but sincerely THIS PLACE & SERVICE? UNBEATABLE. The food? Is top tier. The service, especially ARSENIO is UNPECABLE. We went there for my friends BD & they made her feel extra special with their Baklawa pancakes!! & THE SOUJOUK is a MUST TRY.
Cuisine exquise & raffinée Les cocktails délicieux & que dire du service! Excellent. Un seul bémol pour le bruit mais cela est inévitable quand la salle est pleine. Merci pour la belle soirée nous reviendrons assurément.
Good food, good service. Background music just a little bit too loud to my taste. This restaurant is on a street where there is a lot of tourist-trap restaurant, but Hayat is simply a good place to eat.
The restaurant inside is not big at all but cute & cozy. Our waiter i believe his name was Dean was super fantastic! The food was also amazing! i didn't take pics of everything because we dove right into it. I'm very picky with food & with this food being my traditional food i was even more skeptic so as we all say our mom makes it better lol. However to my surprise everything was amazing! Fatoosh was so so good & Shish Tawook also so tender & melts in your mouth! We were too full & couldn't order dessert but i really really wanted to try the famous Baklava Pancakes so we ended up going the next day just to have that. DONT miss it....it's amazing!!!! Save room for dessert. The wine was also Great as well as the Butterfly cocktail I believe it's called. Next time we are in Montreal I will definitely be coming back!
Un service exceptionnel,rarement on a un service comme ca depuis quelques années,de bon plats goûteux & original
Très bien, rien à dire. Service, goût, présentation : tout est impeccable. & votre pancake au baklava, mon Dieu, un vrai délice ! Chaque détail est soigné, & l'ambiance ajoute vraiment à l'expérience. Je reviendrai sûrement, & je recommande vivement cet endroit.
Restaurent à recommander j'ai eu une merveilleuse expérience, le service était excellent, l'ambiance a l'aise, la nourriture était très bonne & tout le monde était très gentil & accueillant. J'y retournerais définitivement!
Les saveurs & le service font de ce lieu un moment d'évasion. Quand les saveurs rappellent le voyage, on peut dire que le pari est gagné ! Un équilibre des saveurs parfait!