We were unable to locate your current position. Make sure location services is enabled or try refreshing this page.

Restaurant: Kenkomi Châteauguay

4.9 with 62 ratings on RestoMontreal

Write your review

Page 1 of 3 - 50 Reviews

Sauf qu'on a pas toujours droit à des chaises mais des bancs... autrement parfaitView more

Apr 14, 2024
on Google

looooved their general jap chicken.View more

Apr 12, 2024
on Google

Ce petit restaurant est un bijou. L'atmosphère est relaxe & le décor est de bon goût. Que dire de la nourriture, c'est notre 4e visite & à chaque fois, c'est la surprise. From the moment you enter the place you get a sense of welcome. They have an extensive list of drinks to complement their exquisite dishes. We highly recommend this restaurant for anyone who appreciate good food.View more

Apr 12, 2024
on Google

Ce midi nous cherchions de quoi de nouveau à Chateauguay & nous sommes tomber sur se resto. La décoration est vraiment wow, le service était super & la bouffe incroyable & se n'était que le Menu du midi. Je le recommande à tous pour vrai. Selon le gérant le soirées sont vraiment agréable & full alors l'ambiance doit être super.View more

Apr 05, 2024
on Google

Bel endroit, les plats sont raffinés! Tout était excellent. Les prix sont également raisonnable pour la qualité de la nourriture! Très propre. Bon service.View more

Mar 29, 2024
on Google

Johnny est accueillant, son restaurant est chaleureux & surtout les repas sont délicieux. Allez l'essayer vous n'allez pas le regretter !View more

Mar 24, 2024
on Google

Tout était parfait surtout les serveurs & notamment la serveuses Christina qui était parfaite & extrêmement gentilleView more

Mar 15, 2024
on Google

The food is so amazing! Will be back again.View more

Mar 10, 2024
1 Review
Food

Nourriture excellente, service courtois & rapide. Je vous le recommande fortement.

Mar 10, 2024

Great food, excellent service, very nice atmosphere!! Highly recommend.View more

Feb 23, 2024
on Google

Ambiance très chaleureuse repas délicieuxView more

Feb 23, 2024
on Google

Nous sommes allés pour le souper le 15 février à ce beau petit restaurant. Je dirais que c'est un restaurant du style tapas a partager. Nous avons essayé la soupe miso & wonton, les 2 très bonne. Pas trop salée ce qui fait changement. Pour ce qui est des plats, nous avons pris les légumes tempura, l'anguille, les gyozas, le général jap, le boeuf enoki, les brochettes poulets. Pour ce qui est des gyoza ce ne sont pas les meilleurs que nous avons mangé, même chose pour le boeuf. Le général jap était très bon, moins sucré que le général tao. Pour ce qui est de l'anguille, c'est a essayer. Le riz est froid par contre ce qui fait un drôle de contraste. Le gâteau au fromage matcha était très bon mais une très petite portion. Le service était excellent.View more

Feb 20, 2024
on Google

Perfect chill ambiance. Nice decor. great music. Great service & excellent food!View more

Feb 17, 2024
on Google

Got this for takeout, they served us water, I didn't expect it. First time seeing that. The atmosphere was very pleasing & the aesthetic of the place amazing. Nice Japanese/Vietnamese decorations. The server was very nice with us & It was very easy to get food for takeout. It took about 5 minutes to receive our food, very fast. Only thing negative about this place is the price, a pho bowl was about 18.50$ per bowl which is pretty high, I went to a-lot of pho places & the prices were ranged between 13$ & 16$ for a medium bowl. The size of portions were alright, they could have been bigger but the food was very good so it makes up for it. I rate this experience a 9/10. I strongly recommend checking it out!View more

Feb 17, 2024
on Google

Every aspect of our dinner was excellent. We will enjoy another Kenkomi dinner soon.View more

Feb 15, 2024

Jai adoreView more

Feb 14, 2024
on Google

Amazing Food, Service & Place. Very well decorated, food was served steaming hot. Enjoyed my first night trying out this NEW restaurant. ThanksView more

Feb 12, 2024
on Google

Went for the first time to try a couple dishes & was very pleased with the quality & outcome of the food.View more

Feb 12, 2024
Boris
Food

Belle découverte. J'ai adoré mon expérience. Super service & beau décor. La nourriture était excellente. Le boeuf teriyaki & le général Jap particulièrement. Un peu de sel sur les crevettes tempura aurait été encore mieux. Je vais y retourner c'est certain. Tout le personnel était extrêmement sympathique

Feb 11, 2024

Amazing Vietnamese restaurant, provide a good service to the clientèle, The designs are pleasing to the eyes, delicious food, would highly suggest to go there with your partner !View more