Provisions Bar à Vin
CLOSEDOpens Today at 11 am
| Monday | |
|---|---|
| Tuesday | |
| Wednesday | |
| Thursday | |
| Friday | |
| Saturday | |
| Sunday |
SuggestionsMore
LocationError?
About
Details
Amenities, services & more
| Monday | |
|---|---|
| Tuesday | |
| Wednesday | |
| Thursday | |
| Friday | |
| Saturday | |
| Sunday |
Amenities, services & more
Provisions Bar à Vin was featured in the article(s) below.
Reviews for Provisions Bar à Vin
Reviews often mention
steak(33) recommend(18) wine(15) vin(15) quality(14) fries(13) selection(11) bar(11) burger(10) perfectly(10) qualite(9) sandwich(9)
edit : merci pour la réponse :) je ne laisse pas cette révue à une étoile car l'erreur est humaine & vous offrez des produis de qualités....
néanmoins un peu d'honnêteté intellectuelle, les boissons sont les items qui font le plus de marge une canette à l'unité ne coûte quasiment au restaurateur. & le coca gratuit dont j'ai'profité' avait un goût légèrement amer compte tenu qu'il manquait la moitié de mon sandwich :-) vous auriez pu parler de vos promotions à 40% hors des peak hours par exemple
en souhaitant néanmoins un bon lundi
Always an amazing choice. Casual plates or a sit down meal. Great selection of wines. & it's also a butcher shop.
L'ambiance était super, & le service était très rapide & efficace. La viande est parfaitement cuisiner!!!
Super belle expérience. La côte de boeuf était cuite à la perfection, avec des accompagnements vraiment bien travaillés (beurre monté, citron grillé, ail… un mélange de saveurs agréable)
Le service était impeccable & authentique, on sentait que notre serveur avait vraiment envie d'être là. Ça fait la différence !
Je recommande vivement
On a commander à emporter 3 burger & une poutine : DÉLICIEUX! Ca se sent la viande est de bonne qualité !
Je suis présentement toujours à table entrain de manger mais c'est excellent! L'entrée, les viandes, les drinks & le dessert 10/10. Je suis à Montréal depuis 2021 & je peux vous dire que c'est le meilleur restaurant dans lequel j'ai mangé depuis que je suis ici. Service exceptionnel de Mathilde aussi.
Je reviendrai très bientôt. Amazing!!!!!
INCROYABLE. TRÈS SINCÈREMENT L'EXPERIENCE CULINAIRE ÉTAIT SENSATIONNEL, LES PLATS, LA NOURRITURE, LA PRÉSENTATION TOUT. JE RECOMMANDE VIVEMENT. MA SURPRISE EST GRANDE
MERCI A CETTE ÉQUIPE SINCÈREMENT !
Please read this. I have noticed that your business has some negative reviews, which may harm your business reputation & future. I can professionally assist in removing these negative reviews & also help you gather positive ones. If you are interested in this service, please contact me via the details in my profile. This step will have a significant impact on the long-term success of your business. Thank you.
It was very good experience!
We had the Steak medium rare with fries & salad. The cheeseburger was also very delicious. High quality, reasonably Priced. However, the portion could be a bit more!
Staff are also very nice & attentive. Atmosphere is a bit loud, but it's cozy.
Totally recommended!
We had a great experience at this bar & restaurant. The staff were genuinely friendly & attentive, making the whole visit feel welcoming from start to finish. The food was definitely the highlight - the steak was cooked perfectly, tender & full of flavor, & the hamburgers were just as impressive, juicy & satisfying.
It's a great spot whether you're looking for a relaxed night out or a good meal with friends.