Location & ContactError?
About
Details
Our Specialties
Amenities, services & more
We accept: Master Card, Visa, InteracOur Specialties
Amenities, services & more
We accept: Master Card, Visa, InteracLa Bêtise was featured in the article(s) below.
Reviews for La Bêtise
Reviews often mention
cocktail(35) tapas(35) tartare(34) huitres(33) drink(30) prix(28) qualite(27) recommend(22) oyster(21) dessert(19) verdun(17) saumon(16)The food & atmosphere were fantastic. They were a bit under staffed. I felt bad for the service staff.
Nous étions quatre & avons partagé plusieurs des plats au menu dont, entre autres : huîtres , calmars frits, ceviche, bouchées de crabe & chou-fleur frit.
Tous aussi délicieux les uns que les autres!
Soulignons aussi l'excellent service.
Nous y retournerons, c'est certain!
Charmant resto & excellente bouffe plats à partager végétariens & autres. Bonnes huîtres à 1$. Gnocchis à l'agneau excellents
Beautifully decorated restaurant. Excellent service by the staff: helpful & amiable. The most stunning platter of seafood was presented (oysters, crab bites, tuna tataki, salmon tartare, & grilled octopus), plus on the side salad & fries. Every single bite of our platter was very delicious. Cocktails on the other side like mojito, sour amaretto & bloody cesar were tasting on the sweet side. We ended our dinner with desserts of churros & the best fried bueno with ice cream & topped with hazelnuts. It was expensive but worth it.
This place is sooo good. It was my 2nd time coming here with my boyfriend & it was fantastic. The service was great! We got a beer which tasted a little off so we told the bartender & the manager came over poured us a new pitcher & on top of that gave us a a free pint of beer. The steak & fries is so good only thing we noticed was that the portion was a little smaller.
Le meilleur tatare de saumon! & j'adore les huîtres à 1$ , le seule point négatif est l'attente desfois un peu longue. Mais pour le reste tout est toujours bon
WoW des huîtres à 1$ du lundi au jeudi .
Bel accueil de Danny, il prend soin de sa clientèle & s'assure que tout est nickel .
On se revoit bientôt 🖤
Bonne bouffe & bonne ambiance. Service attentionnée. Nous aurions aimé être averti qu'il n'y avait plus d'huîtres à la porte car c'était notre raison d'y aller mais, à la fin nous avons été ravis quand même!