Darlington Boire & Manger
CLOSEDOpens Today at 6:30 am
| Monday | |
|---|---|
| Tuesday | |
| Wednesday | |
| Thursday | |
| Friday | |
| Saturday | |
| Sunday |
SuggestionsMore
LocationError?
About
Details
Amenities, services & more
We accept: Master Card, Visa, AMEX, Interac| Monday | |
|---|---|
| Tuesday | |
| Wednesday | |
| Thursday | |
| Friday | |
| Saturday | |
| Sunday |
Amenities, services & more
We accept: Master Card, Visa, AMEX, InteracReviews for Darlington Boire & Manger
Reviews often mention
pasta(7) hotel(6) drink(5) match(5) bar(4) vin(4) pizza(4) cheese(3) breakfast(3) canadien(3) primavera(3)Restaurant situé dans l'hôtel. Restauration simple & bonne, tarifs non excessifs. Comme dans bcp de restaurants a Montréal, ambiance de salle un peu sombre. Accueil chaleureux
Pasta has no flavour & the soup took 20 minutes as they had issues making the first two. I switched from the restaurant to the bar, great service & watched the Stanley cub finals. Extremely disappointed we were asked to leave with 10 minutes left in the game.
Very accessible since it's right inside the courtyard where we stayed. I had the ham & Swiss cheese benedict, everything tasted fresh, including the fruits. Service was fast & the ambiance was great.
Cuisine exquise & service hors pair! « Quelle belle découverte! Nous avons mangé au Darlington Boire & Manger & honnêtement, c'est le meilleur steak que j'ai mangé de ma vie. Le contre-filet de boeuf Black Angus, cuit médium saignant, était d'une tendreté exceptionnelle & tellement savoureux… un vrai coup de coeur! Le service était impeccable & l'ambiance très agréable. Une adresse que je recommande sans hésitation, nous y retournerons assurément! »
I have stayed at this hotel a few times & every time I visited the Darlington for drinks or food it has been a great experience, mostly because or the friendly staff who have always made me feel welcome with lively conversation which was greatly appreciated as a solo traveller. Looking forward to coming back at some point!
Les crêpes étaient succulentes! L'ambiance & le service était excellent. Julianne la superviseure nous a très bien accueilli
Très bel ambiance, bon service & belle présence de la responsable du resto ✨ Les oeufs bénédictine sont délicieux !
Excellent service for breakfast. Good choice of food, nice atmosphere.