Bistro Le Picollo
CLOSEDOpens Today at 5:30 pm
| Monday | |
|---|---|
| Tuesday | |
| Wednesday | |
| Thursday | |
| Friday | |
| Saturday | |
| Sunday |
LocationError?
About
Details
Amenities, services & more
| Monday | |
|---|---|
| Tuesday | |
| Wednesday | |
| Thursday | |
| Friday | |
| Saturday | |
| Sunday |
Amenities, services & more
Reviews for Bistro Le Picollo
I've visited this restaurant several times & it has never let me down. The welcome is always warm & the service excellent. The food is consistently fresh, flavorful, & beautifully presented. I highly recommend it if you're in the Granby area!
Que dire de l'accueil chaleureux du propriétaire ainsi que les employés & du service reçu.
Un merci spécial à Patrick & Bader! Nous avons hâte de revenir vous voir. Merci de nous avoir traité comme des rois.
On se croyait dans une discothèque, musique très forte & très rythmée qui gâchait royalement l'ambiance. Bouffe fade, trop cuite... ma crème glacée était des cristaux de glace... Attention, ils chargent le pourboire après taxes ce qui est illégal au québec depuis près d'un an maintenant.
Breakfast & supper was included, with our room at the hotel. We got to the buffet breakfast, reservation required. There was no eggs, no'ham', no potatoes & no sausage left. We had to wait a good 8 mins for the food to arrive. To have bacon & orange juice you have to pay for it, it sucks for someone who does not drink tea or coffee, the water takes like chlorine. We had to buy water bottles. Fine whatever.
The service was absolutely wonderful. Supper, was definitely not a hit for me, burnt veggies, overcooked meat & cold fries. I paid extra for shrimps, unfortunately it had a nasty sauce & came with some type of sausage. The drinks were pretty pricey for the place & how it was presented to us.
Nourriture excellente, prix plus que raisonnable pour la qualité & la quantité. Belle présentation & excellent service courtois de la part de Martina.
La bouffe etait excellente & le prix m'a mit a terre! C'etait parfait! Mon serveur Bader m'a offert le meilleur service que j'ai pu bénéficier de ma vie. Je me sentais chez moi, en même temps de me sentir dans un bon resto chic. Chapeau a lui & a la cuisine je recommande!
Délicieux souper. Très bon service. Merci à notre serveur Bader l'ultime beau gosse pour la soirée. Il nous a fait rire & fait passer un beau moment. & que dire de son acolyte Javier #lpds
P.S. Ken & Barbie
Bader, un serveur exceptionnel nous a offert un service digne des roi & notre repas était copieux !