Restaurant Rube
CLOSEDOpens Tomorrow at 4 pm
| Monday | |
|---|---|
| Tuesday | |
| Wednesday | |
| Thursday | |
| Friday | |
| Saturday | |
| Sunday |
| Monday | |
|---|---|
| Tuesday | |
| Wednesday | |
| Thursday | |
| Friday | |
| Saturday | |
| Sunday |
Reviews for Restaurant Rube
Reviews often mention
lobster(3)Just a heads up, the burger does not come with french fries. The fries are good.
This place is a joke. Go to the Keg for a better & more affordable meal 😅 Saddest looking filet mignons...
Unashamedly upselling you for $9 for 15 fries, or 4 mushrooms stuffed with chimichurri sauce... Like I didn't even bother with photos because it was so underwhelming, but I never thought I'd be so disappointed by the end of the night with the bill showing a $4 charge for saying yes to'Would you like cheese on your burger?' The burger doesn't come with a side or cheese, at $19. Incredibly brilliant at mediocre & ripping you off. It took almost an hour to get menus, & we were getting served with dessert & coffees 2.5 hours after arriving. We had a great time, don't get me wrong, but it was thanks to our great company.
A hidden gem that is warm & inviting. Service is great, atmosphere is warm & the food is really good. We love to go on Wednesdays as musicians gather around a table & we get the pleasure of dining with wonderful music.
Hamburger avec une tranche de jambon (ça fait bizarre) n'a pas de fromage & de frites si tu en veux c'est des extras à 9$. Filet de saumon très petit pas de légumes etc...C'est en extras.
We had a Valentine diner that evening 1 lb of ribs simply fantastic, very tasty. Philippe gave us great service. Definitely a great experience. Thank you
Nous étions 9 personnes pour fêter au restaurant. Malheureusement, le repas principal était immangeable. Les ribs étaient trop cuits, beaucoup trop fumés & très dur. Tous les autres plats de viande étaient dans le même état. Personne à la table n'a aimé son repas. Le prix sont vraiment excessifs pour la qualité offerte. De plus les assiettes ne comprennent que la viande sans aucun accompagnement. Il faut payer 9$ supplémentaires pour une simple portion de frites. Très décevant. Le restaurant est vraiment sympathique ( un foyer dans le milieu de la place. La courtoisie du personnel est remarquable. Malgré cela, l'expérience globale reste très décevante. Je recommande d'éviter ce restaurant.
Nous sommes déçu de notre soirée, votre petite salle comment vous l appeler manque de de decoration & de chaleur ,il y fait très froid .
Le filet mignon a mon mari était beaucoup trop cuit & dur il ne la pas mangé!
Pourtant le prix est le même!
St Valantin déçu!!