Maison 1890
OPEN5 pm - 10 pm
| Monday | |
|---|---|
| Tuesday | |
| Wednesday | |
| Thursday | |
| Friday | |
| Saturday | |
| Sunday |
| Monday | |
|---|---|
| Tuesday | |
| Wednesday | |
| Thursday | |
| Friday | |
| Saturday | |
| Sunday |
Reviews for Maison 1890
Reviews often mention
recommend(6) recommande fortement(4) chef(4) professional(4) qualite(4) birthday(4) salad(4) highly recommend(3) flavors(3) perfection(3) lobster(3) attentive(3)One of the best meal i've had in a long time. Food & service were A1.
This is most definitely one or the most flavorful dinner that I have ever had in my life & I've traveled all over the world tasted every cuisine & each bite that I savored this evening was deliciousness defined & bursting with flavors - the presentations, the combination of flavors was truly Perfection BRAVO to an exceptional chef & thank you
The food & atmosphere was amazing, reservation is a must it's difficult to get a table so reserve day's in advance.
A real chef that uses his experience to make an excellent plate at what is available
Je retourne à la maison 1890 depuis plus de 10 ans maintenant. Pour un repas en amoureux ou avec mes filles, c'est mon restaurant préféré. J'ai voyagé en France des dizaines de fois sans trouver l'équivalent. Oui, la perfection existe. C'est le pur délice. Je recommande vivement!
We had a fantastic dinner here on our last night of a week-long family vacation at Mt. Tremblant. After a few appetizers, my wife loved the lobster pasta & I split a perfectly-cooked tomahawk steak with the boys (age 14 & 12). There were some visiting winemakers from France, & we enjoyed a couple of excellent'by the glass' selections. Service was outstandingly warm & attentive. Glad that i researched this place & took the time to drive a bit further from the tourist areas!
Notre restaurant préféré dans les Laurentides. La nourriture, le service & l'ambiance sont exceptionnels. A notre arrivée nous sommes accueillis chaleureusement par la propriétaire Tania. Nous sommes presque toujours servis par Renée, qui offre un service impeccable, attentionné & personnalisé. Nous vous recommandons fortement ce restaurant pour toutes vos occasions spéciales.
Excellent restaurant, service impeccable. Recommande fortement.
Belle ambiance
L'expérience était parfaite! Service impeccable & repas délicieux. Le tout était très bien exécuté & plein de saveurs! Je recommande fortement!
Tous simplement délicieux dans un endroit très jolie & professionnel,Super service!
Restaurant haut de gamme