Location & ContactError?
About
Details
Our Specialties
Amenities, services & more
We accept: Master Card, Visa, InteracAffiliated Restaurants (1)
Mentioned in:
Usine Grecque was featured in the article(s) below.
Deals (1)
used 434 times
Our Specialties
Amenities, services & more
We accept: Master Card, Visa, Interacused 434 times
Reviews for Usine Grecque
Reviews often mention
greek(30) pita(16) salad(13) gyro(13) fries(11) recommend(9) potatoes(8) platter(8) chris(7) fresh(7) generous(7) calamari(6)
It's now getting way too expensive to eat here the prices are getting out of hand.
& to make matters worse the portion sizes are small for what you pay. Can't recommend this place anymore.
Enjoyed the saganki, village salad, kebas all washed down with most excellent Greek beer. Chris looked after us like a king & queen.
Pour vrai je suis difficile sur les poutines revisité, pour la Médusa 3 viandes je vais donner la note de 9/10. Parfait mariage des saveurs qui rappelle le'à la grecque 🤌' mais pas trop! La seule raison que j'ai pas donné 10 c'est qu'il y avait tellement de stock que j'ai manqué de frites pour bien finir 🤣 (ya pire que ça ah ah). Pour le déssert yoooooo Xango 10/10 prend le pas à partager ça te tentera pus 🤣🤣🤣
Really solid spot for Greek food! The dishes were fresh & full of flavor - the gyro was freshly carved, & the tzatziki had that perfect balance of garlic & creaminess. Portions were generous & everything tasted authentic.Of all the dishes we had the Calamari was a 2 star.
The atmosphere was warm & inviting, & the staff were friendly overall. Service was amazing.
Definitely worth checking out if you're in the mood for Greek cuisine - would come back again!
The food is amazing. The staff is very friendly, they always serve you with a smile.
J'avais placé une commande pour emporter. Service rapide, bon accueil & leur pita souvlaki excellent. Les calamars un peu moins.
La viande, les patates, le riz, la salade, pita, tzatziki, tout était délicieux ! Aussi, les portions sont généreuses. La serveuse était sympathique & le restaurant comme tel est agréable, il est bien décoré & plusieurs places disponibles. Stationnement facile. Je recommande l'endroit !
Super cuisine & super produits. C'est un peu plus dispendieux que je pensais mais la nourriture était fraiche. J'ai commandé le plat de calamar frit & le duo de trempette en takeout. Voici le menu affiché en PJ