Oishii Sushi (Traiteur)
CLOSEDOpens Today at 11 am
| Monday | |
|---|---|
| Tuesday | |
| Wednesday | |
| Thursday | |
| Friday | |
| Saturday | |
| Sunday |
SuggestionsMore
LocationError?
About
Details
Amenities, services & more
We accept: Master Card, Visa, Interac| Monday | |
|---|---|
| Tuesday | |
| Wednesday | |
| Thursday | |
| Friday | |
| Saturday | |
| Sunday |
Amenities, services & more
We accept: Master Card, Visa, InteracReviews for Oishii Sushi (Traiteur)
Absolutely loved Oishii Sushi in Montreal's Anjou area! The freshest sushi in Montreal-tried the Ying Yang rolls & beef sashimi, both melt-in-your-mouth delicious with top-quality fish. Best sushi restaurant Montreal for takeout or dine-in, super friendly staff & quick service. Highly recommend this hidden gem spot in St-Leonard-5 stars every time!
Sushi filled with stale panko that are super hard & scratches your mouth. The colours of the fish were questionable. The tuna was super duper red & the salmon was a fuchsia pink. I only saw the review after ordering on Uber eats but I didn't want to let it ruin my experience. However, I would say the bad reviews are 10000% accurate. I have a stomach ache right now & I only ate about 8 pieces.
Ils ne méritent pas leur note, des sushis généreux, délicieux & frais. Employé très sympathique aussi.
Frais ,délicieux. Commande rapidement servie .un bon service à la clientèle. Mercii😊
Je ne peux pas évaluer l'ambiance du restaurant car j'ai commandé sur Uber. J'avais beaucoup d'appréhension vu la note Google. Finalement, j'ai été parfaitement surprise. Tout était bon, frais & servi avec soin. J'ai prix les futomakis au Pétoncle ainsi que le saké sushi & crabe épicé. Tout était absolument remarquable. Je suis surprise de voir une note si basse pour ce restaurant. Pourtant les sushis en valent la peine.
Assiette assortie de 20 sushis : tout était frais, incluant les sashimi. Par contre, point vraiment désagréable & même illégal, le menu sur le comptoir n'est pas à jour au niveau des prix (plus cher). La raison qu'on m'a donné est que cela coûte 2000$ pour changer les menus... franchement, modifier le à la main au pire 🙄.
Dans le coeur du vieux Québec,un resto avec un très belle ambiance & une cuisine japonaise remarcable, a un prix resonaible & un excellent service. J'ai déjà hâte de retourner.