We were unable to locate your current position. Make sure location services is enabled or try refreshing this page.

Restaurant: Restaurant Solymar Montreal Montreal
Restaurant Solymar Montreal 4.3

Restaurant Solymar Montreal

Seafood - Charcoal grill - Charbroiled chicken

Villeray-Saint-Michel
$$ & $$$

About Us

Welcome to restaurant Sol y Mar. Serving the best in peruvian culinary cuisine in a beautiful ambiance and decor. Our menu is truly diversified and will surely satisfied seafood and meat lovers alike.

For those with pure food indulgence in mind, come next door and sate your desires with our ever changing internationally and seasonally inspired small plates.  We love food, lots of different food, just like you.

Our Specialties

Seafood, Fish, Squid, Salads, Soups, Ceviches, Jalea, Chicharron, Caisa, Ronda, Lomo saltado, Rice, Roast chicken, Desserts, Pisco sour, Cocktails, Beers and Wine.

Amenities and more

We accept:  Master Card, Visa, AMEX, Interac, Mobile Payment, Contactless Payment

Events Nearby

Los mejoresView more

Mar 18, 2024
on Google

Excellent seafood. It's very authentic. The chicken soup was good as well.View more

Mar 18, 2024
on Google

Ses un très belle endroit mais les coût des Plat son trop chère pour la contité quil donneView more

Mar 11, 2024
on Google

Cest la même cuisine que El rincon de chimbote. Je sais pas si cest le meme propriaire mais de ce que jai entendu oui. Mais pour le prix & la cuisine cest mieux Solymar les prix sont presque pareil mais les portions sont plus grande ici pour presque le meme prix. Essayer les huitres comme entree, le Lomo saltado, le riz frit au fruit de mer, les jus naturel moi j'aime avec lait mais vous pouvez les essayer juste avec de l'eau. Tout est bon!View more

Mar 10, 2024

Excelente en todoView more

Mar 03, 2024

Delicious food 😋View more

Feb 26, 2024
on Google

Trabajé aquí y todo el personal es muy a malle y responsableView more

Feb 17, 2024
on Google

Sérieusement de loin le service le plus lent & le manque de communication les serveuse ne parle presque pas français ou juste anglais ....ont étais un groupe de 24 donc 3 jeunne enfants ont & arriver à 19h j'ai souper à 21h30 approximatif au moin les enfant ont été service tôt mais j'ai quand même eu ma facture à 22h30... tout les cuisson des personne a coter moi non pas été respecter... bref je n'est pas aimer mon expérience & malheureusement j'y retournerez jamais !!!! P.s. ah notre serveusse étais disparu durant plus de 30min mademoiselle étais assie entrain de souper à une table il a fallu aller la chercher car nos inviter étais en train de vider la table d'assiette sale eu même inacceptable !!!View more

Feb 17, 2024
on Google

Deuxième fois dans ce resto , j'ai déjà été à celui de Laval mais cette fois-ci c'est celui-ci que j'ai visité & je dois dire que je suis tjrs au satisfaite de leurs plats...💕 Leurs calmar frit est trop bon , l'épice de leur panure est tout simplement délicieux. & nos plats principaux T- Bone , Côtelette d'agneau servi avec riz, légumes & salade 🥗 est parfait ...leur marinade tout est excellent... La présentation des plats tout est exquis... J'adore tous simplement. Leurs resto vaut le déplacement ✨️✨️✨️ Stationnement quand même difficile car c'est dans la rue & pas de parking privé à leurs établissements.View more

Feb 12, 2024
on Google

Went there for my birthday! Food was good, & the service took the initiative & did a little birthday celebration! Great experience:)View more

Feb 09, 2024
on Google

Excelente representacion de una de las mejores comidas latinoamericanasView more

Feb 07, 2024

👍🏼View more

Muy buena comidaView more

Tres bon restaurantView more

on Google

Sabroso y buen servicioView more

Jan 19, 2024
on Google

Muy buen lugar, la comida muy rica y el servicio es muy bueno, demoran un poco pero es entendible por lo que pedimos, aún así es un excelente lugar, te dan postre y todo 🫶🏼View more

Jan 19, 2024
on Google

The food here is amazinggggg. Me & my family have been going here for years. The seafood options are really delicious & you get a lot for what you pay for. It can be a little loud sometimes but that's just their vibe! Definitely recommend.View more

Jan 13, 2024
on Google

Fui hoy jueves Excelente servicio departe de los meseros y de la cocina recomendadisimo!!View more

Jan 12, 2024

AmazingView more

Jan 06, 2024
on Google

I like the arroz chaufa de mariscos & the ceviche. They're very good. I recommend.View more