Poissonnerie Rayan
OPEN11 am - 10 pm
| Monday | |
|---|---|
| Tuesday | |
| Wednesday | |
| Thursday | |
| Friday | |
| Saturday | |
| Sunday |
SuggestionsMore
LocationError?
About
Details
Amenities, services & more
We accept: Master Card, Visa, AMEX, Interac| Monday | |
|---|---|
| Tuesday | |
| Wednesday | |
| Thursday | |
| Friday | |
| Saturday | |
| Sunday |
Amenities, services & more
We accept: Master Card, Visa, AMEX, InteracReviews for Poissonnerie Rayan
Reviews often mention
seafood(55) fish(50) fresh(44) fruits de mer(42) poisson(29) recommend(22) shrimp(19) fried(19) prix(16) calamari(15) salad(13) frais(12)Food tastes good but overpriced. Per piece lobster was $22. Tip was kind of mandatory for them. At the kitchen, the main chef in fish section didn't allow us time to choose fish & he was rushing which disappointed us.
Bad Experience poor service food was very expensive not worth it not recommended
3rd Class utensils,Poor service ,Average Food
Price is very very Expensive,15 % tip on total which is way Expensive For this kind of atmosphere
Not recommended
C'est vrai que la nourriture & la cuisine est plutôt bonne mais le service n'est pas terrible & le prix est excessivement chère. Plus de 90$ pour un poisson grillé, un peu de pieuvre, quelques crevettes, une assiette de patate & une canette de canada dry !
Super nice seafood from middle east, fresh seafood market style, you select what you want & how it will be cooked. Very friendly staff. you must try the saute shrimps, it is out of this world, also grilled fish is very good, & their potatoes are fantastic
100% recommandé... un vrai délice... 🤩 Meilleurs fruits de mer en ville, délicieusement préparés ! 🍤🦞🐙
La salade, les calmars, les plats de poissons frais, le homard, les crevettes grillées. 🥗🦑🐟
Gros coup de coeur... une découverte... les cuisiniers & l'équipe sont vraiment gentils & souriants. 🥰👨?🍳👩?🍳
#FruitsDeMer #Délice #Cuisine #Découverte #Restaurant #Plaisir #Gastronomie #Homard #Crevettes #Calmars #Poissons #Salade #Équipe #Sourires
Service vraiment décevant. Les serveurs ne sont pas souriants & le service est mauvais du début à la fin. Le monsieur au comptoir des poissons est agressif & manque totalement de respect. Quand on a simplement demandé si certaines portions pouvaient être grillées au lieu d'être frites, il a répondu sèchement : « C'est moi qui décide ».
Au moment du paiement, il nous a donné seulement le reçu. J'ai dû demander la facture, & là ils ont commencé à taper & retaper dans le système pour finalement la sortir. Honnêtement, ça donne l'impression que la commande n'avait même pas été déclarée avant que je demande la facture. Je trouve ça inacceptable de charger les taxes aux clients sans être transparent de leur côté.
En plus, pour le service reçu, les prix sont beaucoup trop chers. Payer autant pour une expérience aussi misérable, ça ne vaut absolument pas la peine. Je ne recommande pas du tout, 0%.
I had an outstanding experience at Poissonnerie Rayan. The freshness of the fish is undeniable, & being able to personally select exactly what you want from the display makes the whole experience feel authentic & reassuring. We tried the dorade & calamari, & everything was incredibly delicious, perfectly cooked, & full of flavor. I also appreciated that there's a convenient option to order to go without compromising on quality. The cozy, welcoming environment makes it a great spot to relax & enjoy top-notch seafood. Highly recommended!!!